11 Haziran 2008 Çarşamba

İnsanların insanlardan nefret etmesi

Önceden de çok denk gelmişti ama şimdilerde daha çok fark etmeye başladım.
Kasiyer olarak çalıştığım yerdeki arkadaşlarımın yüz ifadeleri ve insanlarla ilgilenmeleri fakına varmamı sağladı.
Bi de dünkü olay bld yede bir işimiz vardı babam ile birlikte gittik. Görevliye soruyoruz başvuru formu nerden alınacak diye ssanki karşısındaki bi hayvan gibi ön kapıdan alınacak diyor. hadi garanti olsun diye dışarda elinde form olan bir adama sordum o da aynı hareketleri gösterdi. ben bekliyorum ki " kardeşim ön kapıdan gir orda" demesini. ya ben çok detaycıyım ya da insanlar birbirlerinden görerek git gide yozlaşmaya, hoşgörüden ve nezaketten uzaklaşmaya başladı.
şöyle bir şey de geliyor aklıma mesela ordaki görevlinin ona olumsuz davranmasından sonra o da kendini böyle ifade ediyor olabilir. ayna tepkisi gibi.
ama bence olması gereken sana nasıl davranmalarını istiyorsan insanlara da o şekilde davranman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder