18 Nisan 2008 Cuma

Yeni bir iş görüşmesi daha

Bilmiyorum iş g...tü yok herhalde bende. Yarın yeni bir görüşmeye gidecem maaşı dolgunmuş öyle demişler 10 veya 11 gibi gidip görüşücem. Aslında iş masabaşı bir iş. gayet güzel arayıpda bulamsı zor bir iş.
ama ne bileyim 3 aydır evde oturmaktan mıdır nedir isteksizlik var.
şimdiden mesai saatlaerini düşünmeye başladım bile.
işten gelince ertesi gününü stresi yarın gene iş var ya diye düşünmek.
evdeyken amaçlarım ne. düşünüyorum bir kitap almıştım doğru ve güzel konuşmak diye işten fırsatım olmuyordu işten çıkınca ha dedim okurum biraz düzeltirim dedim. nerde.
bi taraftan da aöf var 2 de çaktık bu sene tekrar 2 deyim bari bu sene çalışıp kalmayayım dedim. ilk vizelere eh de olsa çalıştım. sorulşar biraz zordu istatitik dışında.
bu sene yine öss ye girecem niye giriyorum onuda bilmiyorum ama.
forma bakmıştım uzaktan eğitimi şans eseri görmüştüm dedim bari iki yıllık bi blüm bitireyim daha iyi olur. onunda harç parası bir dönem için 652 ytl mi ne. senede 1500ytl garanti. bu parada havadan düşmeyec eği için çalışmam lazım. kipa tansaş gibi bir yerde çalışmak istiyorum
tek başıma kimseyle sohbet etmek zorunda kalmayacağım sıkılmayacağım bir iş istiyorum.
vetsel bir olay başıma gelmiştiçalştığımız ortam okuldaki sınıflar gibiydi. yanyana iki kiş oturuyoun arkada ve ön tarafta diğer arkadaşların var. akşam sekizden sabah sekize kadar veya sabah sekizden akşam sekize kadar çalşıoysun bu arkadaşınla yanyana. muhabbet etmem gerekiyor. ama ben bir an önce başka bir bulsam da kurtulsam diyedüşünüüyorum madiyatı düşünüyorum sonra ulen o kadar okudun bu işte bu saaatte ne işin var diyorum kendime . o arada da bi kız arkadaşla oturuyoduk. sorunlu bi tip.miş diyeyim.
gayet iyiyidi önceleri aramız.
günümüydü neydi başaldı bu niye konuşmuyosun canım sıkıldı demeye zaten canım sıkkın anlat bişey demeye zaten ne olduys a o gündne sonra soğumaya başladım ikili ilişkilerden neyse bu ısrar edip duruyo neymiş avazı çıktığı kadar bağırmak geliyomuş içinden ben niye susuyomuşum. bende karşı tarafın konuşmasını daha çok isterim kendimde biraz konuşma problemi olduğunu düşündüğümden ve de o zamnada ve oişte hiç içimden gelmezdi muhabbet atmek. analtıyoru mben buna şuraya gittim. bu yaptım yok abi nafile takmış sanki kafayı bana demz mi arkadaki çok konuşkan onla yer değiştirin diye. neye uğradığımı şaşırdım.sen değiş dedim yok ben değişmem diyo bi de yüzsüz.
o günden sonra bi komplkes sarmaya başladı beni acaba yanımdaki arkadaşım sıkıldımı muhabbet sıkıcı mı geldi aman şimdi niye bir şey konuşmuyosun niye bişey anlat mıyosun anlat bişeyler derse diye kafayı yyiyodum.
zaten sonra başka bir arkadaşımla oturmaya başladık onla idare ettik sonra bi başka arkadaşal oturduk onla kanki olduk gerçekten iyi bir arkadaşımdı.özetlersem:
o gün bu gündür içimde bir skıntı var yeni girdiğim bir işte aman bu çocuk çok sıkıcı derler mi of layıp puflarlar mı diye çok düşünüyorum. bakalım yarın işe alırlarsa neler oalcak çalışmam gerek cepte para yok istediğim bişeyi alamıyorum tamam da bu psikolojik baskı bunalım beni bitiriyor. baya bir yazdım be.

Hiç yorum yok: