18 Nisan 2008 Cuma

Ne yapmak ve ne olmak istiyorum?

Valla son işimde(ves) çalışırken baya bir kişsel gelişim kitabı okudum ve merak saldım ilk başta bi gaz veriyor bu tür kitaplar ama varilen o gazdan hemen sonra uygulaman gerekiyor yazılanları.
şimdi ne yapmak istiyorum hayatta:
Hedeflerim:
1.Aöf de sınıfı geçmek(3 e geçmek)
2.Öss sınavına giricem(çalışmadım pek ümitli değilim.)
3.Eylül deki KPSS sınavında en az 95 hadi fazla uçmayalım en az 90 almak
4.Konuşmamı düzeltmek knuşurken kendime güvenmek.( bu konu hakkında bir şeyler söyleyeyim dikkat ettim üç arkadaş yan yana gelince iki arkdaşım düşüncelerini akıcı bi şeklide söylerken ben sadece dinleyici oluyorum sadece küçük yorumlar getiriyorum konu hakkında ben de bişeyler anlatsam ya yok ama çekiniyorum takılırsam diye hep endişe duyuyorum.)
5. bilgisayardan kurtulmak 3 aydan fazladır evdeyim bi tek vize öncesi 2 hafta kadar az kulandım bilgisayarı. kutulmak derken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder