12 Şubat 2008 Salı

Milli Kütüphaneye Giriş

Milli kütüphaneye sonunda bugün gidebildim. daha öncesinde lisedeyken gittiğimde üniversite öğrencisi olman gerekli demişlerdi. 1 ay önce gene gittim bu sefer öğrenci kartım yanımda değildi.
ama bugün girebildim.
ilk önce öğrenci kartını danışmaya bırakıyorsunuz. görevli metal bir kart veriyor. ilk defa gittim diğer kütüphaneler gibi değilmiş. Allah tan sormuşum görevliye ilk defa geliyorum abey üst katamı çıkacam dedim. görevli son derece nazik bir şekilde anllatı. ilk girişte kitap isimlerinin yazarlarının ve fiş numaralarının olduğu alfabetik sıraya göre düzenlenmiş çekmecelerden buluyoruz. daha sonra iki nüsha halinde kitap alma bölümündeki görevliden alıyoruz. ilk önce iki nüshaya yazarı fiş numarasını ismini kendi bilgilerimizi yazıyoruz görevliye veriyoruz. görevli 10 dak kadar kitabı getiriyor. fotokopinin yanında kimileri fotoğraf makinesiyle çekiyorlardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder