9 Ekim 2007 Salı

Mehmet Amcayla

Sabahtan i
şten çıkıp işkurdan başvuracağım teknosere gitmek için metro da indim. 130 ile gidecektim. abi amca geldi. son derece şık giyimli ve konuşkan. nasılsın olum diye laafa girdi. ama harika bir insan. işten geliyorum amca yeni bir iş aramak içinde bayraklıya gidecem dedi. sen sen ol sakin bi iş bulamdan işten çıkma diye tembihledi. kulakları sanırım biraz ağır fuyuyordu bende sesimi biraz yükselttim ve yavaş konuşmayaçalıştım. derek nbi bayan geldi amca o bayanı da tanıyomuş onunlada selemalştı. otobüse bindik tabii yolda muhabbet. ordudan emekliymiş 45 yaında emekli olmuş şu an da yaşı 75 iş. tam 30 sene önce. ama çok mutlu. hatyada oturuyormuş bira yürüyüş yağığ otobüsle bornovaya gelmiş ardında da 130 ile karşıyaka biraz yürüyüş yapacakmış ondan sonra vapurşa ordu evine gidecekmiş. 6 - 7 kişilik bir grupları avaarmış oyun oynuyorlarmış. daha sonra nereye gidelim filanca yere deyip hep birlkite geziyorlarmış. ne güzel dedim. işte otobüste bi kaç tavsiyede bulundu mehmet amca. hatta bi gün beni görürsen amca senle otobüste karşılaşamıştık sen bana böle böle demiştin dersin deid. benim hatırlama zor olur diyede ekledi. açıköğretimokuduğumu söledim oda okuduktan sonra kısa dönem veya yedek subay olarak yapıp belki askerde kalabileceğimi söledi. ne mutlu öle bişey olsa açık bölmü vardır askerde kalmak iser misin diye sorarlar sende kalırısı ndedi. sonra ben bayraklıda onun elini öprek indim. rmazan olması nedeniyle mi bilinmez teknsr in yerini sorduğum herkes çok iyi bir şeklide yardımcı oldu. baya bi yürüyerek buldum. 1 saat kadar bekledikten sonra formu dolsurdum görüşmeye alındım bi kaç kişi daha olduğunu içinden birini seçecekleri söledi oradaki mülakatı yapan abi. garajdan parayı çektim derken eve geldim saat 12:30 civarı. giyin bilgisayarda takıl derken işe 12 de gidrim dedim.
2 de yattım 10 da annemin zoruyla da olsa uyandım. içimden işe gitmek gelmedi. eng...in abinin bişeyler yapcağı düşüncesi beni korkuttu. bende söledim bizimkilre adamlar destek çıkacaklarına daha da sinirlendiler babam la baya bi tartışma noktasına geldik fakat gene ben alttna aldım. semihi aradım ve semihlere gittim biraz televi. izledik . biraz konuştuk kafam rahatladı biraz deyebilirim. eve geldim bira zada evde izledim baktım babam gene muhabbeti açamay yelteniyor hemen odama çekildim artık kaldıramıyorum bazı şeyleri. biraz kitap okudum sonra uyudum. 2 de yattım 6 da kalktım nette takıldım beyez ın yeni programı güven kıraç ile birlikte sunduklaru nası yaniyi izledim netten. bi kaç net sayfasını gezmi. 12 de tekrar yattım pazar günüydü. 5 den sonra işe gittim.
pazar mesai biraz para yapalım çorba deniyor grenelde. baya bi indan gelmemiş sero da gelmemiş tek kadlım bi 3 saat kadar sonra çıkma teklif ettiğim fakat kabul etmeyen hilya nın yanıan tourdum ilk bşata çok çekindim. olayda şöle oluyor. fadi.........e dene kız 816 bilmediği için beni geçirdi orhan farkeetim ama bakmıyordum olmaz diye nasılsıa. orhon un burada ki kıyağı tartışlmaz.
neyse ben rahat bi şekilde konuştum sanki öle bişey olmamamış gibi. bergamo dan bahsettik orada okumuş konuşruken çok tatlı oluyor bunu da ekeleyeyim. yüüzünde biraaaz iz var ama hiç önemi yok benim için. içi çok güzel bu yetr de arata bile bana. çok hanımefendi tek korkusu birisi laf sölemesin üstelrden . sicilin aldılar diye çok üzlüdüi. tabii benim içimde bi tuhaf oldu karılıksız teklif de olsa çok değişik oluyo insan. tekstil okumuş onun zeürnden stajlarından izmiri sevmedeiğinden
masinanın çok daha güzel olduğundan, bilo dan es geçemeyeyim, akrabalrdan
, kozoktaanaanan, fewlan bahsettik o kunuyu fazla deşmedim.
ama muhabbetimi bepğendi sanırım iki de bir beni çok konuşturdun ben bu kadar konuşmazdım gene sayım çıkmadı dedi durdu ama harika bvir geceydi vssssteeel tarihimde en güzel gecemdi. tabiii onunda sölediğine göre en uyuklamadığı ve en çok güldüğü gece mesaisi olmuş. ne mutlu bana dedim içimden skımadım kızı .bana bu yetreli mi bilemiyouurm am güzel di be. şimdilik bu kdar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder