2 Ekim 2007 Salı

Gececiydim.

dün akşamüstü saat 17:46 da evden çıktım servis durağa 18:05 de geldi. bindik tuttuk manisanın yolunu. saat 18:45 de mansisa işyerindeydim. başladık çalışmaya. tabii önce iftar ardından biraz dışarda takıldım. 20:00 işbaşı yaptık değişik bir iş 4750 diye bişey yaptım gece saat 5 e kadar dah sonra jvc ye döndüm 55 tane yaptım ondan o daha iyiyidi. güzledi bu gün.
ilk ikiş saat yalnız oturdum daha sonra eno geldi yanıma onla takıldık sabha kadar agresif biri zaten uzun süre birlikte oturmuştuk fazla konuşamıyoruz hemen sinirleniyor bende fazla zorlamıyor muhabbeti sakin bi şeklide gerewkli yerlerde konuşuyoruz ben başkalarına takılıyorum. yaso ya öndeki kanki ye sero ya yani. fene değildi. bi de jvce oturdum ön tarfat bi de ne olsun bozuk olduğu halde yandaki adam bana sölemiyor ya sonra ben sorunca biraz bozuktu diyor inanıkacak gibi değil ama o saatten sonra ne yaparsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder