26 Eylül 2007 Çarşamba

İlk Kaydım

Şu anda arkdaşımın bugün iş yerinde hediye ettiği " Secret (SIR) " kitabı okuyorum.
Aynı zamanda kendi aldığım " Güzel Konuşmak İstiyorum " kitabındaki alıştırmaları uyguluyorum.
İki gündür böyle alıştırmalar yapıyorum. Gerçekten de faydalı olduğunu gördüm.
Çalışırken artık kendimi biraz daha rahat hissediyorum. Daha rahat diyaloglara giriyorum. Bu gerçekten de harika bir duygu. GKİ kitabunda yazılanlar çok güzel bence. Devamlı mümkün olduğunca çok okumamızı öğütlüyor.

Aklımda tek sıkıntım yerın erken kalkacak olmam. Sabah 6:30 kalkıp hazırlanacağım ve 6:45 durak da olacağım. AMAN TANRIM!!!. Ama kendime daha fazla vakit ayırmakta istiyorum. İşyerinde sabah 8 akşam 7:15 çalışıyorum. Eve gelmem 8:10 buluyor. Bakalım bu ayı da kapatırsam neler olacak. Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder