26 Eylül 2007 Çarşamba

İşle İlgili


işle ilgili bi kaç bişeyde yazmak istiyorum.
Her ne kadar da bırakcak da olsam bazen devam edesim de geliyor.
bu zamanlar genelde arkadaşlarım benimle ilgilendiği zaman. zaten iki tane kız arkadaşım baya bi ilgililer sağolsunlar. yaso ve ayso. wakabayaşi demesi nedense hoşuma gidiyor. zaten sero da yetiyo. bu sıralar kızları daha yakın hissediyorum bana karşı. uzun süre tek başıma oturdum ama bugün bana fazla koymadı.
bi de şu var yanıma 4 den sonra biarkadaş oturdu kendimi de denemek için çok iyi olfu.
yeni bir arkdaşa dah önceden tanışıklığımız da yok. bakalım dedim nasıl olacak muhabbet. güleryüzlü de bi arkadaş. tütün muhabbeti yaptık biraz da işle ilgili konuştuk fakat belirli süre soner hatta kahvaltıdan sonra pek konuşmadık. ne yapalım.
bu kitap okumamay başladığım ilk hafta. şu an kendimi iyi hissediyorum insanlara karşı dah sıcak bakıyorum. dünkü ablanın istifasından sonra bugün de ufuko kardeşim istifa etti bence haklıyıdı biraz öğüt vermeye çalıştım ama ne kada r başarılı olurum bilmiyorum.
okumasını daha öneölşi olduğu söledim bakalım neler yapcak.
şimdilik bu kadar biraz da kendimei kitaplarıma ayırayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder