30 Eylül 2007 Pazar

Geldik bugüne

bugün mesai vardı ve ben gene gitmedim.
3. oldu. savunmalar kabardı. ne yazacam bu savunmalara düşünmüyor değilim. gece3 de yatınca biraz uyuyayım dedim. saat 1 di bi de kpss hazırlık sınavı vardı. ceylan açıköğretimde. tabii gidemedim. tembellik yorgunluk uyku... annem biraz baskı yaptı onu da niyetli olmasına bağlıyorum ama ufacık bir tepkide de beziyorum. konuşmak içimden gelmiyor çıktım bankamatikten para çektim bisikletle garaja gittim. atm orada olduğundan. evde vitamini içtikten sonra skystar2 uydu kartı almak için çarşıya indim. bugün pazar bi kaç yer açık fiyatları öğrendim. fakat kart yok iki yerdede
yarın sabahtan gideceğim. vardiya gecedeyken son kez bişeyler yapayım.
sabahtan işkur a bi uğrayacam oradan da uydu kartını almaya kaçarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder