24 Ağustos 2011 Çarşamba

Jdownloader bedava indirme beklemeye son anında kredi kazan CaptchaTrader ve CBH Captcha

evet kredi kazanarak artık capthca başında beklemeden indirme yapabileceksiniz.


1. Yol : captcha_trader ile kredi kazanma




kazandığımız bu kredileri istersek paraya çevirebiliyoruz. 
istersek indirmelerimizde kullanabiliyoruz.
kayıt olmak için tıklayın


2. Yol : CBH Captcha Solver ile kredi kazanma.
 
bu işlemide bir program kurmamız gerekiyor. 
bu program türkçe dil desteğine sahip bir program.
kullanıcı adı ve şifre belirlememiz gerekiyor.
indirme linki

1 yorum:

  1. Büşra Karaca8 Ocak 2022 22:39

    Merhaba. Yazınız biraz güldürdü biraz düşündürdü beni. Niçin derseniz, kredi kazan demişsiniz. Oysa benim için kredi demek, kredi kartı demek borç demek, fakirlik demek, stres demek. Kredi demek kazanmak değil, kaybetmekle eşit hale gelmiş benim aklımda. Ha bakarsınız bir gün bana bir yerden yüklü bir miras kalır! Bir miras avukatı gelir bana müjde verir. Sana miras kaldı, artık sende zengin oldun der. O zaman belki biraz ferahlar şu garip gönlüm.

    YanıtlaSil