6 Mayıs 2008 Salı

Kasiyerlik - Neden Çalışmalıyım

Yeni bir işe yarın başlayacağım.
Çalışacağım iş part-time zaten aradığım gibi.
Kasiyer olarak işe başlayacağım. Önceden de bir deneyimim olmuştu kasada. Fakat şu an içimde bir korku var. sözlüktimes da yazmışlar. kasiyerlik insanı sigaraya başlatan, stresli, açığın cepten ödendiği fakat fazlalığın ana kasaya kaldığı, sürekli gülmen gereken bir iş.
Gülmede sorun yok da açık çıkması çok sakat. Önceden 50 ytl kadar bir açığı cepten ödemiştim.

işin part time olması çok güzel. hem biraz para kazanacam hem de derslerime zaman ayırabileceğim. bi de korkum arkadaşlarla kaynaşamamam. bir önceki işimde biraz sorun olmuşrtu. biraz sessiz kaldığım için bir arkadaşım niye susuyosun konuş diye sitem etmişti. ama o zamanlarda kafam bi ton şeyle doluydu. 12 saat çalışıyoruz bi taraftan ev kirası bi tarafatan kredi kartı(benim değil) borçları bi taraftanda benim üniversite okuma saplantım(daha doğrusu öss yi kazanma saplantım diyelim.).

Esasında bu işe eğlenceli bir şey gibi bakmakta fayda var.
çünkü devamlı işin stresli ve olumsuz yönlerini düşünmek insanı yıpratıyor.
eski işimde baya yıpranmıştım aklından atmaya çalışsan dahi 12 saat geçmek bilmiyordu ve aklından çıkmıyordu.

özetle : Part time kasiyer lik kariyerim yarın başlıyor.Bu işe eğlenceli ve çevremi genişletmek ve diksiyonumu geliştirmek olarak bakıyorum.

----------------
Now playing: Selami Sahin - Ne Duamsin Nede Bedduam
http://foxytunes.com/artist/selami+sahin/track/ne+duamsin+nede+bedduam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder