4 Nisan 2008 Cuma

Muhasebe Ben Chelsea Aöf.

Yine merhaba. bloga epeydir girmiyorum. aöf den ve bakalım nasıl bir hit var diye. şu an günlük ortalama 25 kişi kadar. aöf de son derse çalışmam lazım fakat netten kopamıyorum. cap felan...
o kadar zamandır nete giriyorum bana kazandırdığından çok kaybettirdikleri var. bunu biliyorum ama bağımlılığımı hala sürdüyorum.
Yarından sonra 5-6 nisan da sınavım var.5 dersten girecem.
muhasebe uygulamaları dersi biraz zorluyor. zorlamakta demeyelim de korkutuyor.
çalıştığımda unuturum diye korkuyorum. ama şimdi bu yazıdan sonra oturacam başına.
dün Fenerbahcem büyük bir dünya şovu yaptı. ve interden psv den cska dan, sevilla dan sonra chelsea de eli boş ögnderdi.
sesim kısıldı evde. deivid e küfürü bascam ev müsait değil. nasıl attı kendi kalesine anlamadım.
ilk yarıda takımda benim gibi tırsık oynuyo. chelsea ye saygı gösteriyo.
ama ikinci yarıda fenerbahcem avrupa da nasıl oynadığınıgösterdi.
alex biraz daha etkili olsa 3 ü belki 4 ü bulacaktık.
son dak. aurelio nun pozisyonu bana göre penaltıydı.ama olsun
haftaya bakalım neler olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder